czwartek, 18 października 2018

Okrągłe urodziny

Koleżanki poprosiły mnie o wykonanie kartki na okrągłe urodziny dla naszej wspólnej koleżanki .
Jedna stwierdziła, że kartka ma być z jakimś mężczyzną i śmieszna , druga uznała, że kartka ma nawiązywać do pracy i być klasyczna.
Postanowiłam wykonać kartkę, która zadowoli każdą z nich i solenizantkę ;-)

Powstała kartka składak z tortem bogato przybranym, liczba świeczek wprawdzie nie odpowiada ilości lat, ale napis poniżej umieszczony wyjaśnia to dokładnie .


Wewnętrzna strona nawiązuje do zawodu wykonywanego i ....



Tył też ozdobiony :



Jeszcze nie wiem jaka była reakcja solenizantki ;-)

12 komentarzy:

  1. Karteczka jest prześliczna, jak Ty potrafisz pięknie ozdobić te składaki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna. Na pewno sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelka a facet w kieliszku mnie rozbawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bomba. Masz świetne pomysły na te Twoje składaczki. Gdybym była solenizantką byłabym zachwycona taka kartką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomita karteczka Ewuniu, bardzo fajna ta babeczka z książkami.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, cudowna karteczka. Ja byłabym nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu taką karteczkę i ja bym chętnie przygarnęła jest niesamowita. Solenizantka musiała być rozanielona jak ją dostała. Wyczucie smaku masz w genach, karteczka robi wrażenie.
    Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, radosna z tym przystojniakiem w kieliszku:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego Pana to się nie spodziewałam! :D Super wyszła Ci ta kartka! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz