piątek, 17 listopada 2017

Zimowa chatka

Kto bierze udział lub obserwuje poczynania drużyny wyzwaniowej Uli ,wie ,że w listopadzie na kartkach ma się pojawić zimowy domek .



U mnie znany stempelkowy domek w składaczkowej odsłonie z wyzwania #2 , w pocztówkowej odsłonie .
W tle stemplowany kilka razy pejzażyk ,pomalowany zielonym markerem ,białą konturówką i obficie obsypany brokatem ,czego nie umiem uchwycić na zdjęciach .
Druga część składaczka  wysokości tylko 3 cm ,na to nakleiłam wykrojnikowy napis .
 Za napisem z tyłu choinka ręcznie wycięta i wykrojnikowa sarenka .







Jak widać, brokatu nie widać ;-)

Ps.  Dorobiłam dzisiaj kilka zdjęć ,bo ładnie świeciło słońce .
Zatem brokat w kilku miejscach skrzy ;-)

23 komentarze:

  1. REWELACJA!!!!! Świetne te choineczki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny składaczek, choineczki rewelacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale genialnie wyszło Gosiu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja myślałam że to wydruk- podziwiam Cię, bo ja nie mam ręki do malowania i dziwnie mi to wychodzi:)
    Kartka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny składaczek powstał.
    Po powiększeniu trzeciego zdjęcia widać skrzące się kropeczki brokatu :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta forma :) chyba sobie nie odmówię, tak mnie zainspirowałaś śliczną kartką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, toż to cudeńko. Uwielbiam Twoje kartki świąteczne z nastrojowymi zimowymi pejzażykami.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie się błyszczy :) Wspaniały składak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna karteczka, no i się skrzy 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny, trójwymiarowy obrazek!! Ślicznie Ewciu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super wyszło,nastrojowo i światecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! Taka mroźna! A brokat widać ;) Choć czasem trudno uchwycić ten błysk - też miewam z tym problemy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i klimatyczna zimowa karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. taką przestrzenną z bajecznie wyglądającym zimowym krajobrazem kartkę koniecznie trzeba wyeksponować na komodzie :) efektowna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś pięknego!!! Wiesz co mi to przypomina, jest taki film z Bingiem Crosby i Fredem Astaire pt. "Świąteczna gospoda"- Twoja kartka właśnie z nim mi się skojarzyła :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  16. urocza forma...chyba wykorzystam...kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz