niedziela, 7 maja 2017

Kobieco w różu i szarości

Tak na szybko miałam zrobić cztery kartki :trzy dziecięce (to te bajkowe ) i jedną dla osoby dorosłej .
Przy tej  czwartej już nie miałam czasu na myślenie a brak informacji o zainteresowaniach solenizantki też mi nie pomagał . Sięgnęłam po sprawdzoną formę i kobiecy temat ;-D

Papiery UHK i Studio75 , dodałam trochę tiulu od Zofiko ( dziękuję :-D ) , w końcu tiul nie musi być kojarzony tylko ze ślubami ;-D A przy tych sukienkach z falbankami tiul dodał lekkości i przestrzenności kompozycji .






I bez flesza , przy sztucznym świetle :


                                                Mam mieszane uczucia co do niej ;-D Co sądzicie ?
          A stemplowane Belle ( ja tak je nazywam ;-D ) są do nabycia w sklepie Zielone koty :-D

                  Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami :-D

14 komentarzy:

  1. Mi się podoba! Takiej w Twoim wydaniu chyba jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, nie wiem co Ty od niej chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drinki i kiecki zawsze się sprawdzają :) Bardzo fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło bardzo fajnie :DDD. Mnie się podoba :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się Twoja kartka też bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszła świetnie i na pewno się spodoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się niesamowicie podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. prześlicznie i bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo podoba : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, radosna i kobieca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz