niedziela, 23 kwietnia 2017

Na kolejne chrzciny

Dla chłopca , karteczka z  ograniczoną kolorystyką do bieli i niebieskiego w kilku odcieniach .
Ciekawe ,czy ktoś pamięta jeszcze te papiery ? Kolejna kartka  prosta ,inspirowana starą mapką .
             Grafika z arkusza papieru Craft&You , świeczka,ażurkowa ramka i aniołek w środku od Basi /Aisab
( dziękuję:-D ) . Kwiatki też nie te same co zawsze ;-D










Zdjęcia z fleszem i bez . Na ostatnim najlepiej widać papier błyszczący,wizytówkowy  w tle .
I mapka ,która mnie zainspirowała ;-)


16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa mapka, ale chyba niełatwa? karteczka śliczna, delikatna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, cudownie zinterpretowałaś mapkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka!
    Bardzo podoba mi się ta mapka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, subtelna karteczka-:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pamiątka!!! Ja, ja pamiętam te papiery i nawet jeszcze mam kilka kawałków, świetnie nadawały się do takich delikatnych prac :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam :) urocza karteczka dla maluszka

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja pamietam te papierki! ;-P
    ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz