niedziela, 30 kwietnia 2017

Meblowanie

Tak , tak ,meblowanie dziecięcego pokoju prawie pół dnia z przerwami mi zajęło .
Zanim ,komuś wpadnie jakaś niestosowna myśl do głowy  już pokazuję jaki pokój meblowałam ;-D

Kartka na powitanie dla mojej imienniczki inspirowana jest kartką ,którą widziałam na pintereście.
Jest to forma pudełkowa ,ale inna niż do tej pory robiłam . Tym razem pudełko jest wąskie ma formę prostopadłościanu ,jest stabilne . Właściwie pokazany jest w ten sposób tylko fragment pokoju ,ale po kolorach i zabawkach można bez problemu poznać ,że to pokój dziewczynki . Białe ścianki oklejone różowym papierem ,w tle stojąca przy ścianie komódka ze zwisającyni z szuflad ubrankami .Na komódce dwa atłasowe misie . Wózek z lalką , lalka druga  i piłka leżące obok .







Wymiary pudełka 15x14x3 cm , w środku od dołu wklejona listwa z wózkiem. Miałam wkleić jeszcze jedną ,ale uznałam ,że już byłoby zbyt tłoczno ;-D



Kartka inspirowana kartką widzianą na pintereście . Podobną znalazłam tutaj  2 rząd od góry / ale może się zmienić strona ,bo tam ciągle dodają nowe kartki /. Za to udało się mi znaleźć autorkę kartki  i jej bloga  .
Kartka na płasko wchodzi do koperty .

Myślę ,że jeszcze da się ją przysposobić na inne okazje . Sprawdzę to ;-D

17 komentarzy:

  1. przepiękna kartka! i moje ulubione imię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna forma kartki! Rewelacyjnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, stworzyłaś cudny pokoik dla malutkiej księżniczki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napracowałaś się, Ewuniu, ale karteczka jest przepiękna!
    Sama słodycz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauroczyl mnie ta kartka jest cudowna.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne okienko z karteczką. Bardzo podobaja mi się takie składanki. Pozdrawiam i cudnej "majówki"

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna!!! A to mi poddałaś pomysł na kartkę, muszę koniecznie wypróbować tego składaka :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny pokoik umeblowałaś Ewuniu, to ciekawy i bardzo oryginalny pomysł na kartkę.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca! Cudownie się prezentuje:) Dziękuję za odwiedziny na blogu i bardzo wiosennie pozdrawia -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna inspiracja, taki mały pokoik powstał. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :)) Fantastycznie przestrzenna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza kartka, podziwiam Twój zapał do niezwykłych form :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejciu :) ależ cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny ten "pokoik"...zamieszkałabym... :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz