czwartek, 31 marca 2016

Gwiezdne wojny -powtórka tematu ;-)

Kolejna zamówiona kartka z motywem Gwiezdnych wojen ,tym razem na 8 urodziny . Jak wiecie nie lubię siebie kopiować ,dlatego nie zrealizowałam tematu identycznie jak w poprzedniej kartce . Ale szereg nawiązań do pierwowzoru wskazuje ,że chyba mam do czynienia z liftem ;-)))
Ta poprzednia :



Ta obecna ,stylem i kolorystyką  nawiązuje do poprzedniczki .Forma składaka pozwoliła na rozmieszczenie postaci w kilku planach . Na pierwszym planie cyfra i mistrz Joda , na drugim Obi Wan Kenobi i na trzecim roboty .






Widok z boku :


Bohaterowie gwiezdnej sagi to wydrukowane kolorowanki , podmalowane kredkami akwarelowymi ,tuszami i konturówkami :-)))

14 komentarzy:

  1. Super wyszła swietnie sobie poradziłaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulubiona tematyka mojego Marcina - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś!!Jubilat pewnie zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita! Obie kartki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś najlepsza w spersonalizowanych pracach , chylę czoła

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale odjazdowa kartka, Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Na kartce jakby stop klatka filmowa - podziwiam Twoje pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla fana gwiezdnych wojen to wymarzona karteczka. Świetnie się prezentuje! Miłego weekendu Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, genialne karteczki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój starszak bardzo uwielbia Star Wars :) Wielkie brawa dla Ciebie moje to takie skromniutkie karteczki z porównaniem do twoich :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też są skromne !!! Najłatwiej mi robić kartki tematyczne ,a zważywszy ,że są one wysyłane pocztą to robię je na płasko. Przestrzenne formy dają ciekawy efekt ,dlatego szukam różnych rozwiązań i je wypróbowuję.

      Usuń
  11. uwielbiam SF ale "wojny" do mnie nie przemawiają....ciekawe czemu...;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz