wtorek, 26 stycznia 2016

Kartki na różne okazje

Czas najwyższy pokazać to ,co ostatnio mój czas zajmowało;-)
Jak wspomniałam w tym roku szykuje się galimatias na blogu  . Czas na zabawę nr 2 ,na którą się zapisałam u Ani . Przez cały rok w każdym miesiącu będą podawane określone tematy dla trzech kartek : na Boże Narodzenie ,Wielkanoc i dowolną okazję .


W styczniu Ania zaproponowała  choinkę ,pisankę  i różę :


Moja realizacja tematów wygląda tak :

Kartka z pisanką - wykorzystałam stemplowane żonkile .



Na Boże Narodzenie - kartka choinka z UHKowych papierów :



Na dowolną okazję wybrałam kartkę urodzinową -męską ,ale jedną różyczkę udało się wepchnąć ;-)
Znana już butelka szampana i pełny kieliszek ;-)))


I wymagany kolaż :


Wszystkie trzy mają nietypową formę .

Dziękuję za komentarze pod kartką na zabawę u Inki :-))) Zachęcam do udziału w tych kartkowych zabawach  :-)))



33 komentarze:

  1. Wszystkie bardzo oryginalne i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne - świąteczne są bardzo oryginalne - sama nie wiem, która bardziej mi się podoba, a ta ostatnia to wystrzałowa jest po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i pomyslowe te Twoje kartki,bardzo mi się podomają:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Miło mi że zechciałaś dołączyć do wspólnego kartkowania . Twoje karteczki bardzo mi się podobają. Ich kształty bardzo oryginalne , takie całkiem inne. Mam nadzieje , że Ci się spodoba taka zabawa i będę mogła oglądać Twoje karteczki az do grudnia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, każda szczególna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne właśnie za tą nietypową formę!! Bardzo fajna ta dla faceta:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, dzień w którym zrobisz normalną zwykłą, rozkładaną kartkę...ogłoszę świętem! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewinko zawsze u Ciebie zatrzymuję się na dłużej, żeby napatrzyć się na ciekawe przestrzenne formy i perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Forma rządzi :) i duży "wachlarz" okoliczności - super produkcja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś Ewciu mistrzynią nietypowych form i wspaniale Ci to wychodzi. Karteczki są urocze i bardzo pomysłowe, tym razem zachwyciła mnie choinka. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kolekcja, będziesz przygotowana na każdą okazję :) wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nas już jest dużo osób, co się bawią i tworzą wspólnie z Anią :) Twoje karteczki są super, ta z butelką jest ekstra, a taki pełny kieliszek to pewnie nie jeden mężczyzna chciałby mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super,że bawisz się u naszej Anulki,im nas więcej tym fajniej Świetne karteczki z oryginalnymi formami,ta z butelką jest kapitalna,takiej jeszcze nie spotkałam .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne:)Ja co prawda mało bywam w karteczkowym świecie ale takie zaskakujące formy widzę pierwszy raz, a ta butelka normalnie wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kartki - ta męska jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka z pisanką - rewelacyjna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartki i świetna zabawa :))). Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie karteczki śliczne. Widać, że nie jesteś początkująca.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajniutkie ten szampan i choinka mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie karteczki piękne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe karteczki w super kształtach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się choinka :) świetna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie cudowne a szampan naj, naj naj:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością obejrzałam te nietypowe w kształcie karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz