wtorek, 11 listopada 2014

Dla miłośnika rybek akwariowych

Co można zrobić dla miłośnika rybek akwariowych ??? Oczywiście kartkę -akwarium ze złotą rybką . Wiem,wiem ,że dla rybek ten kształt akwarium jest niewskazany ,ale obiecuję ,że moja rybka kołowacizny nie dostanie :-)))
     Kartka namiotowa , ścianka przednia podklejona plastikową szybką , tło pomalowane kredkami akwarelowymi , rośliny z papieru czerpanego też podmalowane i skrapkowe , rybka już znana , podmalowana złotym perlpenem .







Ostatnio nie brałam udziału w żadnych wyzwaniach , a ta karteczka pasuje do :
wyzwania magicznego w Craftstyle 



oraz w Galerii Rae




Zatem przy okazji zagłaszam ją na te wyzwania :-)))
I jeszcze dojrzałam ekspresowe wyzwanie urodzinowe w Rapakivi 



Co prawda kartka nie może mieć kształtu koła , ale moja do końca kołem nie jest zatem może się załapie :-)))

20 komentarzy:

  1. świetna! gratuluję pomysłowości i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna karteczka - inspiruje mnie niesamowicie - chyba w mojej łazience będzie musiała zagościć złota rybka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złota rybka jest pełna magii... Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka :) Fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna ta rybcia :) a pomysł fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna i pomysłowa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu chylę czoła :)
    jesteś Wielka

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalna kartka! Pomysł i wykonanie godne podziwu:-) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł a wykonanie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet udało ci się uzyskac pewien efekt trójwymiarowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to określiła zamawiająca - "wyszło 4D" :-)))

      Usuń
  11. Kiedy tu zaglądam, widzę nową, niebanalną formę. Kapitalna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam, zamawiającej osobie też się bardzo podobała :-))) A jak zareaguje jubilat, to się dopiero okaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł na kartkę - akwarium rewelacyjny, przyznam, że rybka wygląda jak żywa, jubilat na bank będzie zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kartka i rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł:) A rybka wygląda tak realnie... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz