wtorek, 25 lutego 2014

Różowa wymianka

Zapisałam się na zabawę wymiankową organizowaną na blogu CollageCaffe :



Moją parą wymiankową została Aka  . Ponieważ nie mam maszynki wykrojnikowej do koperty włożyłam :
3 różowe bazy kartek przestrzennych, papiery różowe różnych firm i odcieni, tekturki potuszowane na różowo, różowe odbitki różnych stempli , bordery i kartki zrobione dziurkaczami :





wykonany osobiście tag  z flamingiem  z akcji tagowej zorganizowanej przez Rudlis w 2013 r .


oraz pejzażykową kartkę świąteczną do wykorzystania ,już nie w różowym kolorze.

Od Ani otrzymałam przepiękną kartkę z sukienką :


różowe scrapki wykrojnikowe, kwiatki ,tekturki ,odbitki oraz inne drobiazgi 


Jeszcze raz bardzo dziękuję za różowe cudności Aniu :-)))







4 komentarze:

  1. Fajna wymianka ja uwielbiam różowy kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. no to teraz tylko poszalec z tym różem,dzień kobiet sie zbliża

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie różowa wymianka. niezła zabawa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz