poniedziałek, 4 lutego 2019

Luty u Ani

W lutym u Ani króluje flora + paleta  kolorystyczna .



Mój drugi kartkowy wzór na tegoroczne święta wielkanocne bazuje na starym stemplu Lemonade.
Wpadł mi on niedawno w ręce i postanowiłam go wykorzystać ;-)

Kartki proste, pocztówkowe . Na kartkach oprócz stempla  gaza i odrobina fauny ;-)
Jajko ramka przyklejone na tekturkach .

                             kolory wiodące: zieleń- fiolet- żółty



                               na kartce nr 2  stempel powiększony , kolory : zieleń- żółty- biały 




kolażyk :


Pozdrawiam serdecznie :-)

35 komentarzy:

  1. Piękny zestaw wielkanocnych kartek :) U Ciebie praca wre, podziwiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Oczywiście ta z fioletem podoba mi się bardzo bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu super obie kartki. Bardzo fajny ten stempelek no i Twoje perfekcyjne kolorowanie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śuper! i kolorki już takie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki!
    Już czuję wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś śliczne kartki zrobiłaś :).

    Fajny taki jajeczny stempelek :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stempelek i sliczne karteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, wspaniałe wiosenne kartki. Super kolorystyka!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, uniwersalne karteczki- dla każdego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne karteczki. Podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne wyszły ! Podoba mi sie pomysł z wystającym troche jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne karteczki. Bardzo mi sie podobaja te pisaneczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny jest ten stempelek i świetnie go wykorzystałaś Ewuniu. Obie karteczki są urocze i efektowne.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. WoW! cudne karteczki :)
    Pozdrawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fauna i flora w świątecznej kolorystyce doskonale zgrane! Piękne kartki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne wielkanocne kartki, bardzo przypadły mi do gustu. Jak ja dawno kartek nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne świąteczne i takie wiosenne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne i takie radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu podziwiam po raz kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ ten czas mija, już Wielkanoc za pasem. Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńka, gratuluję talentu ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Super karteczki zrobiłaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne,kolorowe kartki pełne uroku.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe pisankowe karteczki! Ich wiosenne barwy zachwycają!!!
    Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kartki!!! Pięknie ozdobione pisanki :) Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz