sobota, 16 lutego 2019

Imieninowe

Jak co roku na imieniny Danuty, wielbicielki swojego jamnika i działki powstały dwie kartki .
Na obu znajduje się jamnik "oczko w głowie" solenizantki :-)

Kartka nr 1, z uroczą uskrzydloną kobietką .


Skrzydełka i kwiatki musnęłam perłowym różowym pudrem.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie u Ewci Hubki 


Kartka nr 2, składak z wiosennymi kwiatami i ogrodniczymi akcesoriami .
Kwiaty w wazonie znalezione na Pintereście, pomalowane markerami, kredkami i konturówką.
Elementy na drugim planie też.





Muszę przyznać, że to kolorowanie nie do końca mi wychodzi, ale z tulipanów jestem 
bardzo zadowolona :-)


Pozdrawiam wiosennie, dzisiaj był piękny słoneczny dzień. 
Pszczoły już buszowały po kwiatach ciemierników, dwa żółte krokusiki pięknie rozkwitły. 
Żałuję, że nie wzięłam aparatu ze sobą na działkę ;-)

A nasza galeria składaczkowa zapełnia się pięknymi kartkami, zapraszam do zaglądania :-)

22 komentarze:

  1. Śliczne kartki Ewa. Zawsze podziwiam Twoje składaczki. Są niesamowite. Świetna ta babeczka z jamnikiem. Kwiatuszki na drugiej cudownie pomalowane:) U mnie dzisiaj cały dzień wisiała mgła, ale ciepło było i już wiosennie:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobitka takiej postury jak ja, więc już mi się podoba, a te skrzydełka dodają jej lekkości. Na skrzydłach marzeń doznaje nowych wrażeń.:) Druga karteczka też super, pięknie kolorujesz Ewuniu, a ten efekt wody - napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka z Danusią świetna !Ewuniu Ty pięknie kolorujesz,ta woda w wazonie rewelacyjna !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki, zwłaszcza ta z imprezującą wróżką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bomba! Kolorowo i bardzo radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Ewus rewelacja !!! Pierwsza z urocza babeczka mnie zauroczyła :) super robota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super karteczki, masz rewelacyjne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne, radosne karteczki. Pierwsza rozbraja humorem a druga kolorami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam te twoje składaczki Zachwycają mnie za każdym razem jak tu zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  10. super a ten wazon jak żywy z wodą:)
    zaraz zobaczę do składaczków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powstały kolejne dwie wspaniałe karteczki. Ta składana kartka jest jak żywa, świetnie ją wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu, rewelacyjne kartki, szczególnie pierwsza. Uskrzydlona dama jest po prostu boska.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kartki, pierwsza urocza i z humorem, a druga nietypowa i do tego ręcznie malowana, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowe kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie kartki są wspaniałe Ewuś! Kartka imieninowa z pewnością sprawiła, ze pojawił się usmiech na ustach solenizantki :) Tulipany to juz jakby nie patrzć - coraz bliżej wiosna! Pozdrawuam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a na tej pierwszej zobaczyłam siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki a skrzydlata dama niesamowita, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu jest świetnie . Ten bukiet w wazonie jest obłędny, kwiaty wyglądają jak żywe!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu, prześliczne obie! chociaż ta pierwsza ma taki niepowtarzalny urok:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie śliczne!! Gdybym miała wybierać - wybrałabym pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne są obie, a tulipany jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz