piątek, 4 stycznia 2019

Umeblowałam kolejny pokoik

Umeblowałam dziecięcy pokoik na powitanie Hani.
Robiłam już dla niej kartkę ( właściwie opakowanie na prezent z życzeniami ) i kopertę na finansowy prezent od dziadków, teraz przyszła kolej na kartkę od prababci .
Kartka miała być okazała, pomyślałam,że najbardziej odpowiednia będzie forma z naszego # 2 wyzwania.

Na pierwszym planie regał z zabawkami i innymi potrzebnymi akcesoriami .


Na drugim planie białe łóżeczko a właściwie kołyska . Pracowicie wycięłam formę z białego papieru według wzoru wykrojnikowego.
Gotowiec był niebieski i pokrycie go białym splashem brzydko wyglądało.
Każda część łóżeczka przyklejona jest osobno, bo kartka musi składać się na płasko .


Obok łóżeczka zabawki czyli stempelki i tekturki. Wszystko przybrane delikatnie kwiatami .




Trochę przesadziłam z perspektywą w regale ;-)

27 komentarzy:

  1. Cudne te twoje składaczkowe kartki. Podziwiam za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!Ewinko ależ genialna kartczka a łóżeczko to juz czyste mistrzostwo😊

    OdpowiedzUsuń
  3. No jestem pod ogromnym wrażeniem! Niesamowity składaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, łóżeczko super:) -robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe karteczki dla maluchów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, jesteś mistrzynią. Kołyska perfekcyjna - byłam pewna, że to gotowy scrapek. I jaka realistyczna perspektywa. Kartka - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny pokoik! Podziwiam Twoją pomysłowość!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Chylę czoła - kartka jest piękna! Mi chyba zabrakłoby cierpliwości do robienia mebelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Arcydzieło :). Piękny pokoik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny efekt przestrzenny, regał również wygląda świetnie. To śliczna kartka Ewuniu! Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu prawdziwy majstersztyk.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa i efektowna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaardzo mi się podoba! A za to łóżeczko- podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie. Jak prawdziwy domek dla lalek. Piękna karteczka, ale nie może być inaczej. Hanie, to świetne babki są. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!!! Rewelacyjna! Bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne składaczki Ewuniu.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny składaczek, Ewuniu!
    Ten pokoik jest taki słodki :-)
    PS. Bardzo dziękuję za życzenia i Tobie także życzę wspaniałego, twórczego roku w pełnym zdrowiu.
    A ja nadal mieszkam w moim domku, a przeprowadzka odłożona na kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapitalnie to wszystko wygląda, stworzyłaś wyjątkową karteczkę, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje pomysły zachwycają. Kartka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow.. Ewa jesteś niesamowita. Umeblować pokoik na kartce to Tylko ty potrafisz. Nie wiem skąd czerpiesz pomysły do Twoich składaków, ale są wspaniałe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Rewelacja! Łóżeczko i ta karuzela....chylę czoła !!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz