niedziela, 13 stycznia 2019

Na urodzinki

Dla małej, chorej dziewczynki- Mariki przygotowałam kartkę urodzinową .
O akcji kartkowej możecie poczytać na blogu Reni  .

Postanowiłam wykonać kartkę z Tildunią i kotami ( coś się mnie czepiły te koty ;-)  )
Tildunia z kotami przyklejona na tekturkach, żeby lekko odstawała.Dokleiłam balonik z masy plastycznej i motylki.

              Kartka początkowo wykonana według formy z wyzwania #1, ale koncepcja się mi rozmyła w trakcie tworzenia i ostatecznie odcięłam przód od prostopadłościanu i przykleiłam na zwykłą formę .




Po odcięciu ;-)



                                                         Dokleiłam jeszcze prezent.
                        Prosta forma i mało różu na kartce ;-) Może zrobię jeszcze jedną :-)

A jako, że na kartce jest okienko, to kartka pasuje do wyzwania styczniowego Hubki .


Pozdrawiam ciepło i dziękuję za Wasze komentarze pod poprzednimi postami :-)

21 komentarzy:

  1. Marika będzie szczęśliwa jak dostanie taką piękną karteczkę.Fajnie że dołączyłaś do tej akcji dla Mariki,może jej te karteczki trochę osłodzą pobyt w szpitalu.
    Już chyba nie ma nic gorszego jak dziecko choruje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a tych chorób różnych coraz więcej :-(

      Usuń
  2. Ewciu- Ty wiesz, że jak sa Magnolie, to dla mnie już najpiękniejsza kartka :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta karteczka jest urocza i taka jakaś, że przywołuje dziecięce wspomnienia. Cudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka... podziwiam zakolorowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna kartka! Marice na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka. Taka dziewczęcą, romantyczna, delikatna. Bardzo mi się podoba i Marice tez pewnie przypadnie do gustu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa super kartka i znowu się dużo na niej dzieje, ale okienko jest rasowe!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna,marika się ucieszy,moja poleci niebawem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, cudna karteczka, na pewno wywoła uśmiech na buźce Mariki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglada !!! I masz wielkie serducho Ewcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, karteczka prześliczna, a stempelek pięknie pokolorowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwyciła mnie ta karteczka! Cudna jest! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza karteczka Ewuniu, zdecydowanie wygląda lepiej w drugim formacie. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję 😍.. Marika bardzo się ucieszyła.. Dostała razem 12050 kartek z całego świata i 30000 laurek od dzieci.. Dzięki Wam Wszystkim to były cudowne urodziny.. A uśmiech od ucha do serducha. Pozdrawiam Ania mama Mariki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że chociaż odrobinę przyczyniłam się do tej radości :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz