niedziela, 9 grudnia 2018

Zimowe pejzażyki

Wiedźmiński komplet nie zyskał większego uznania, może zimowe pejzażyki Wam się spodobają ;-)

Pięć większych kartek świątecznych muszę zrobić . Wybrałam kształt kartki z wyzwania 1 z moimi niewielkimi zmianami . Jeśli ktoś jest zainteresowany, to tutaj może znaleźć kursik na okienko.
I w podobny sposób jak rok temu wykonałam kartki.
Obie kartki na białej bazie, wyklejone perłowym papierem wizytówkowym ze wzorem szronu ;-)
Obie ze stemplami i zimowymi pejzażykami .
Świąteczne jest przybranie napisu.





Posyłam ją na zabawę do Ewy-Hubki
Stempelek pokolorowany, pochlapałam splashem white niebo i okolicę, pociapałam klejem brokatowym 
i śniegiem 3D w tubce niektóre elementy.  
Mam nadzieję, że wersję wielkanocną jeszcze uda się mi zrobić .


Drugą kartkę posyłam na zabawę u Ani .
U Ani  w grudniu pełna dowolność w wyborze wytycznych .
Moja kartka pasuje do wrześniowego bingo : brokat-tusz-niebieski-stempel







Ania prosiła o porównanie kartek z pierwszego miesiąca i ostatniego :
W styczniu, na rozpoczęcie tego trzyletniego cyklu świąteczna powstała taka namiotowa, 
w kształcie choinki:



Myślę, że postępów nie zrobiłam większych. Styl jakiś już mam zakorzeniony i miłość do składaczków  i form nietypowych.
W tym roku zaczęłam bawić się gazą. 
Ale mam nadzieję, że coś nowego jeszcze kiedyś wymyślę .

Właściwie do Hubki też pasuje ;-) Pomalowałam na szaro reniferki , rogi i sanie srebrną konturówką 
czyli stempelek pomalowany jest !
                                      Kolejne dwie się robią ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

22 komentarze:

  1. Prześliczne kartki. Muszę spróbować zrobić takie okienko bo pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kartki! Mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne składaki, takich jeszcze nie widziałam :DDD Te zimowe pejzaże wyglądają przepięknie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu uwielbiam Twoje pejzażyki . Jaki by nie był ten stempelek to zawsze go pięknie podkolorujesz i wygląda jak z bajki .Jednym słowem jest cudnie.
    A jeżeli chodzi o pierwsza kartkę to chodziło mi o tą pierwszą we wszystkich trzech edycjach zabawy . wg mnie Twoje są w tym poście
    http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2016/01/kartki-na-rozne-okazje.html
    zabrałam choinkę :-)
    Pozdrawiam i dziekuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNE!!! Super forma - muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten składaczkowy zimowy pejzaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki piękne. Tak, jesteś MISTRZYNIĄ składaczków i spersonalizowanych kartek. I potrafisz zarazić tym innych. Kartka przestrzenna obecnego wyzwania tak mi przypadła do gustu, że zrobiłam kolejne dwie. Ale pokażę dopiero w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam ciepło i życzę pomysłów przy robieniu dalszych świątecznych i nie tylko kartek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu :-)Poczekam cierpliwie do przyszłego tygodnia, a czas na obecne wyzwanie jest do końca grudnia. Może cś składaczkowego nam się jeszcze przydarzy :-)

      Usuń
  8. Ewciu, ja uwielbiam Twój styl i Twoje składaczki. A te zimowe pejzażyki to już darzę szczególnym sentymentem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna śniegowa karteczka, oby tak zaśnieżyło na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki robisz Ewuniu,podziwiam. Prezentują się wspaniale.
    Pozostawiam same ciepłe myśli ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne i ta jedna taka nietypowa super.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja podziwiam te składaczki, bo ja jakoś sie ich boję :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne są te rozkadane karteczki. Ozdobione perfekcyjnie. Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz