poniedziałek, 31 grudnia 2018

Zabawy u Inki, Uli i Hubki

W ostatnim poście w tym roku wstawiam zbiorczo kartki do zabaw u dziewczyn.

Inka w grudniu zaproponowała kolejne kartki do zliftowania . Wybrałam lift Ani S



i zrobiłam jego 4 wersje, licząc, że któraś w końcu wyda się mi odpowiednia ;-)





Dla  Uli mam zaległą kartkę do listopadowej mapki :



W grudniu Ula zaproponowała wybór dowolnej z dotychczas pokazanych mapek .
Ja wybrałam mapkę z marca:





I zrobiłam jeszcze kartkę wielkanocną do Hubki:




Pociapałam i pochlapałam dwiema mgiełkami, odrobiną farby akwarelowej i konturówkami białą oraz przezroczystą .
Moim postanowieniem noworocznym jest zakupienie kilku mediowych preparatów, bo najzwyczajniej nie mam czym ciapać ;-)

Wcześniej pokazałam kartkę na zabawę do Ani.
Z zabaw zalegam tylko z albumem świątecznym a la grudniownik. I zrobię go mam nadzieję
w najbliższym czasie ;-)

Dziękuję Dziewczynom za zorganizowanie zabaw, dzięki którym miałam lżejszy grudzień .
Liczę na kolejny zabawowy rok :-) I już zapisałam się na zabawę kartkową Uli, do czego zachęcam wszystkie osoby kartkujące.


i do Ani - też zachęcam do wzięcia udziału w zabawie :



Pozdrawiam serdecznie i zapraszam jutro na kolejny kursik i wyzwanie składaczkowe.

I życzę, aby rok 2019 obfitował w piękne prace i ciekawe wyzwania :-)

19 komentarzy:

  1. Ewcia, Ty to masz rozmach z tymi kartkami :D
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu bardzo dziękuję za karteczki :) a powiedz mi kochana wrześniową tez zrobiłaś? linku do wrześniowej nie ma... jak była to prosze zlinkuj do grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    a kartki jak zwykle śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, karteczki piękne (jak zawsze) i nawet jest mój ulubiony zimowy widoczek.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! A wielkanocna - taka radosna:)
    Przesyłam uściski i życzę Dobrego Roku Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki Ewo zrobiłaś :)

    Do Ani i Uli już się zapisałam ... a co z zabawą u Ciebie? Zawsze czekam z niecierpliwością na kurs giętej-ciętej kartki (te lubię najbardziej) :)

    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, zabawa w cięcie i gięcie trwa nadal dopóki starczy nam form i chęci :-)
      Post pojawi się wieczorkiem ;-)

      Usuń
  7. Śliczne kartki zrobiłaś i fajnie, że udało Ci się nadrobić zaległości :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewus sliczne karteczki. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki zrobiłaś Ewciu. Na nowe zabawy i ja się zapisałam więc - bawimy się dalej. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny urodzaj pięknych kartek. Wszystkie są wspaniałe i nie wiem , która najładniejsza. Do zabawy Uli i Ani również się zapisałam więc będę kibicować i tworzyć równocześnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie są piękne,życzę ci wspaniałego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ewciu prawdziwy wysyp. Bardzo mi się podoba rozmach choinkowy, lift jedej kartki a każda zupełnie inna. Ja jestem chętna i za pewne bede w zabawach u dziewczyn i Ciebie i do wiosny daje radę, a później co raz trudniej z czasem na publikację. Mam nadzieje ze uda mi sie to poprawić.
    Dużo zdrowka szczęścia i pomyślności Ci życzę w nowym 2019 roku😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki! Świetny wielkanocny start :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz