niedziela, 4 listopada 2018

Zaległości u Inki

Nazbierało się mi tych zaległości kartkowych i albumowych :-(

Najbardziej przeraża mnie nadrabianie zaległości w albumie świątecznym a la grudniownik .
Tam czeka mnie dużo więcej do zrobienia . Ale jakoś powoli mam nadzieję, dobrnę do końca .
Dzisiaj lift na zabawę u Inki .



Wybrałam do zliftowania kartkę Ewy- Hubki, ponieważ też zakupiłam sobie digi anioła od Papierowego Potwora . Wprawdzie nie potrafię tak pięknie jak Ewa kolorować stempli, ale ciągle ćwiczę i może kiedyś, kiedyś dojdę do takich efektów.

Oryginał Hubki jest w stylu  vintage .To styl, który lubię w pracach innych osób, sama jakoś go nie czuję ;-) Może kiedyś dojrzeję do niego ;-)


Moja kartka :


Zachowałam oprócz stempla ramkę, warstwy, układ gwiazdek i napis na nutkowym tle.
Dwa papiery wzorzyste też digi z Papierowego Potwora, połączone z UHKowym  wzorzystym .
Dodałam odrobinę gazy, gipsowych kulek, listki ostrokrzewu i atłasową choinkę.



I zaległa kartka wrześniowa .
Wybrałam do zliftowania kartkę  Violi.

Oryginał :


Moja kartka ze śnieżną kulą . Trochę przedobrzyłam z tym shakerem, bo zachciało się mi ośnieżonych choinek. Przez to brokatowy śnieg słabo się przesuwa .




                                           Kula wykrojnikowa od Hubki ( Ewciu dziękuję raz jeszcze :-)  )
                                     Mam jeszcze jedną, zatem kolejny shaker może jeszcze powstanie ;-)

14 komentarzy:

  1. Prześliczne! Wspaniała kula śniegowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki zrobiłaś i kolorujesz też super :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki! Niebawem będziesz mogła te cudeńka rozsyłać, bo święta tuż-tuż 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny lift mojej karteczki i hubci rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu cudne obie kartki . Ja to niezmiennie podziwiam Twoje brokatowe i śnieżne dodatki . Ośnieżone choinki wyglądają obłędnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki!!! Jak dla mnie stempel pokolorowałaś pięknie! Ta z kulą też mi się podoba, te brokatowe choinki wyglądają super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki!!! Cudowny anioł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie urocze I niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam shakery i Twoje piękne kartki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na bogato ! Piękne obie, podziwiam i kolorowanie i shaker !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz