sobota, 3 listopada 2018

Dla żołnierza

Tak na szybko musiałam zrobić kartkę na urodziny dla żołnierza .
Beret, buty, zieleń w tle, do tego stempel, odrobina taśmy papierowej i motyle zamiast kwiatów .
Jakoś pomysłu nie miałam :-(
Beret -gotowiec wydrukowany, buty / kolorowanka/ -pomalowane zostały markerem i konturówką .





na koniec dorzuciłam kilka śrubek ;-)



          Może to tło w groszki mało poważne, ale skończył się mi żółty tusz i innego papieru nie mogłam wydrukować :-(  A  taka zieleń zawsze kojarzy się mi z wojskiem .

11 komentarzy:

  1. Fajna kartka :0
    Nieustannie podziwiam Cię Ewo za to, potrafisz zrobić kartkę na każdy temat..
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem wyszło fajnie :) Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No takiej jeszcze nie widziałam,pomysłowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka Ewuniu, a urodziny to dzień radosny. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem kartka na urodziny nie może być zbyt poważna. Bardzo fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetna. Bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  7. buciki wypastowane ,czapeczka jak ulał,super kartka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, super i tło w groszki bardzo pasuje.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz