wtorek, 11 września 2018

Pierwsze podejście do Ani ;-)

U Ani, we wrześniu wytyczną w zabawie jest bingo .Do wyboru linie albo dowolne elementy .


Ponieważ na Pintereście znalazłam piękny bukiet maków, postanowiłam zrobić kartkę okolicznościową wielkości pocztówki . Wydrukowałam  niestety grafikę za dużą na taki format .
Wydrukowałam maki zatem po raz drugi . 

Kartka w brązach, kremie i bordo . Z tekturką ,stemplowanym napisem i motylkami .




Wpasowała się kartka w linię : niebieski-warstwy-stempel .

Ale większe maki nie dawały mi spokoju ;-) Powstała druga, większa kartka z tym motywem .
Linia : polne kwiaty- kropki- niebieski 

Kropki są na niebieskim tle jako wzór, kilka większych zrobiłam tuszem Splash.




Obie razem :


Mam nadzieję, że jeszcze świąteczne na zabawę u Ani uda się mi zrobić :-)


17 komentarzy:

  1. Uwielbiam maki! A już kartki z nimi w roli głównej w Twoim wykonaniu szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki jak żywe, śliczne obie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne sa!!! Jak Ty je tak dokładnie wycinasz to nie mam pojecia...?! Ekstra robota Ewus !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne maki .
    Ewuniu cudowne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się obydwie kartki ... maki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu ta grafika z makami jest odlotowa. Cudownie ja pokolorowałaś i przepiękne kartki powstały.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Makowe kartki są przecudowne, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka. Nie będę się rozpisywać bo po cichuyku zazdroszczę i idę zrobić kartkę, żeby móc tu do ciebie dorzucić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, bukiet maków wspaniale je zdobi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne maczki, mi ta niebieska się najbardziej podoba. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne, no cudeńka i takie dające radość. :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz