wtorek, 25 września 2018

Mój drugi .....

Mój drugi różowiasty bodziaczek . Nie licząc podwójnych umieszczonych na składaku, bo to jednak inna forma kartki ;-).

Kartka gratulacyjna dla kolegi z pracy( i żony jego ), który właśnie został tatusiem.
Tym razem bodziaczek w zygzaki, darmowy digi stempel z Magielnicy ( dziękuję :-)  ), kwiaty dziurkaczowe, listki wycinane ręcznie .Dodałam guziczki i cekiny .





Forma namiotowa :



Zdjęcia robione nocą, na szybko .W dodatku je rozjaśniłam, bo jakieś ciemne się wydawały.
Mam nadzieję, że coś na nich widać .
Dzisiaj została  podpisana przez całą grupę i przekazana szczęśliwemu tatusiowi :-)

15 komentarzy:

  1. Świetna karteczka, będzie wspaniałą pamiątką!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ewuś ten bodziaczek! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny- muszę kiedyś spróbować:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu cudowne kartki tworzysz .
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna forma kartki, a karteczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna!!! Wspaniała forma, lubię kartki w nietypowych kształtach!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz