środa, 15 sierpnia 2018

Na pożegnanie

Kartki pełne symboli czytelnych wyłącznie dla tych ,którzy je otrzymają  ;-)
Wytyczne konkretne dostałam ,łącznie z napisami ,które miały się pojawić na kartkach .

Kartka składak dla księdza odchodzącego z parafii :


Dla rodziny wyjeżdżającej z Irlandii i wracającej do Polski .




Jeszcze dwie dedykacje do książek . 
Jedna do książki dla tej pary obchodzącej 20 rocznicę  ślubu ,kartkę z aniołem z wałkiem dostali .
20 rocznica to porcelanowa ,stąd dwie filiżanki wycięte z paska UHK.


Druga dla 18-letniego  Oskara ,tego od dwóch kartek  z posta poniżej .


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie motywujące komentarze  :-)

12 komentarzy:

  1. Śliczne prace Ewuniu. Podziwiam, że umiesz sobie poradzić z każdym tematem. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, najbardziej podoba mi się pierwsza :) świetne cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki, dopasowane do potrzeb. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne kartki!!! Przy tak wielu wytycznych, moim zdaniem jest trudno, ale jak widać dla Ciebie nie ma nic trudnego :DDD. SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny raz pokazałaś klasę :) Kartka z mapami - genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowicie u Ciebie Ewus !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, cudne, pięknie spersonalizowane kartki i dedykacje. Przyznam, że mocno zaintrygowały mnie te udka na pierwszej:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ;-) Ale nie pytałam dlaczego takie elementy .
      Tylko potwierdziłam ,że da się taką kartkę zrobić ;-)

      Usuń
  8. Jak widać kazda okazja jest dobra by podarować kartkę☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz