sobota, 21 lipca 2018

Osiemnastki - część 2

Kolejne dwie kartki na 18 urodziny dla dziewczyny -Weroniki . Też bez żadnych wskazówek co do zainteresowań dziewczyny .

Pierwsza kartka  to składak ,w fioletach z Papierowego Potwora. Na kartce znany już anioł .
Skrzydła anielskie potraktowane srebrną konturówką .
Pasował mi ten anioł do cytatu znalezionego w internecie .







Druga kartka ,prosta , w odcieniach ciepłych . Ze znanym stempelkiem i hasłem z papieru UHK .







Na kartce trochę pasmanteryjnych dodatków w postaci koronki ,sznurka i gazy .
Kolejne osiemnastkowe dwie będą męskie .

A ponieważ sporo czasu teraz spędzam na działce to nowość przedstawiam tegoroczną ,
mój pierwszy pełny liliowiec ,którego dostałam wiosną od koleżanki :



Pozdrawiam serdecznie :-)

19 komentarzy:

  1. Najpierw podziwiam liliowiec, nawet nie wiedziałam ze cos takiego jest a po drugie karteczki piekne! Zwłaszcza ta anielica i cytat! Swietna robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem po wrażeniem! Wspaniałe i oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, anioł przecudny. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam :)
    piękne karteczki przygotowałaś:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze takiego kwiatu. Przepiękny! A kartki jak zwykle zrobione z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne karteczki, ten stempel anioła też uwielbiam, choć rzadko używam. A na mojej działce brakuje mi właśnie kwiatów....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki. jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, podziwiam i kartki, i liliowiec.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki - śliczne są!!!
    A liliowiec - przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze z pomysłem , z humorem i perfekcyjnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten liliowiec,nawet nie wiedziałam że są pełne,a karteczka jest przepiekna

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kartki! a liliowiec zachwyca! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka z aniołem bardzo mi się podoba! A druga - zrobiona z humorem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowe i ślicznie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie kartki są jak zawsze cudowne i niepowtarzalne!!! Piękny liliowiec, nie mam takiego w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki a kwiatek zachwycający. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz