piątek, 11 maja 2018

Wielki format

Trzy kartki na jedną komunię miałam zrobić .W dodatku format A5 .
Przyznaję ,że nie lubię robić takich dużych kartek i nie jestem z nich zadowolona .
Pierwsza prosta ,ze stemplem z Agaterii ,powiększonym i wzbogaconym wykrojnikowymi kłosami ,listkami ,kwiatami i księgą . Kielich embossowany złotym pudrem a winogrona potraktowane spękającym preparatem.


kartka nr 2 ,prosty składak z dziewczynką otoczoną embossowanymi na biało liliami 
( stemple lilii z Agaterii )



kartka nr 3 , forma  namiotowego kielicha  




I ta ostatnia wydaje się mi najlepsza .
Pozdrawiam nocną porą :-)

21 komentarzy:

  1. Wow, Ewinka. Three beautiful card! I love the cup shaped! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu podobają mi się wszystkie choć ostatnia najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo, ale pięknie udało Ci ugryźć temat formatu A5, to spore wyzwanie. Kartki śliczne, ale kielich jest po prosu rewelacyjny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki:) ale kielich jest według mnie najlepszy:) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia, wszystkie są śliczne! Niestety duże kartki mają to do siebie, że trudno je zapełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja się wyróżnieę, bo mnie się podoba najbardziej dziewczynka. Ale kielich robi wrażenie...Buyziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe kartki zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży format- duży kłopot, ale kartki są piękne. Kielich jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie sobie poradziłaś z dużym formatem. Kielich wygląda imponująco. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyszły, ale kielich najładniejszy! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu, wspaniałe kartki, faktycznie - kielich najpiękniejszy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki format to spore wyzwanie ale świetnie sobie Ewciu poradziłaś. Najbardziej podoba mi się kielich, jest śliczny!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam okazji robić kartki w formacie A5, ale wydaje mi się on trudny - tyle przestrzeni do zagospodarowania... Ty poradziłaś sobie świetnie! :) Ostatnia kartka to mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są śliczne! Fantastycznie sobie poradziłas z wyzwaniem dużego formatu, A kielich jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Duży format dla mnie tez jest trudny, duzo miejsca do zapełnienia.... I ta ostatnia rzeczywiście Ewo najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nie przepadam za tak dużym formatem, ale uważam, że Twoje kartki są bardzo udane. Forma kielicha bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz