czwartek, 31 maja 2018

Majowe zabawy świąteczne

Znowu na ostatnią chwilę ,ale są .
U Ani w maju projektantka Sylwia Murzynowska podała wytyczne na kartki .



Nie zrobiłam czterech kartek . Nie było czasu na wszystkie ,ale zrobiłam świąteczne .

Kartka wielkanocna z zajączkiem i kwiatkami . W jaju stemplowany pejzażyk zimowy przerobiony na wiosenny . Brakuje napisu , bo zagubiłam gdzieś swoje stemple .Jeden znaleziony odbity napis wykorzystałam do innej kartki .


Kartka zimowa z reniferem i śnieżynkami . 
Znany pejzażyk z domkami i mostkiem ma doklejony z przodu pasek -listwę . 
Do tej listwy dokleiłam choinkę . Reniferki w zaprzęgu ,śnieżynki na papierze i wycięte dziurkaczem .


Kolaż :


U Uli w maju mapka :






Wydzierana trawka ,baranek digi-stempel z Papierowego Potwora , stemplowane pisanki podmalowane markerami .  Są kwiatki i zajączek czyli kartka pasuje nawet do Ani .


Napisy dokleję jak się znajdą stemple .

13 komentarzy:

  1. Śliczne :) baranek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki :) DO Hubci zrobiłam bliźniaczkę Twojej karteczki, też z barankiem z PP i dwoma pisankami... hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, baranek przesłodki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki! A ta z barankiem jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu kartki fantastyczne.
    Pięknie iskrzący śnieg ❄ na zimowej. Króliczek i kwiaty pejzaż wiosenny w ramce w formie jajeczka. Ale w malutkimi baranku się zakochałam słodziutki choć smutny.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne kartki - zwłaszcza wielkanocne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, kartki super. A Twoje pejzażyki po prostu kocham - aż chciałoby się tam być.

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowe !!! Fajny ten przerobiony zimowy pejzaż na wiosenny:) Ewus pomysły swietne !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bardzo ta z wielkanocnym pejzażem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu ale super są te kartki , zwłaszcza ten zimowy domek przerobiony na wiosenny. Miałaś świetny pomysł.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz