poniedziałek, 14 maja 2018

Komunijne

Na komunię dla dziewczynki i dla chłopców powstały kolejne kartki .
W złą chwile powiedziałam ,że w tym roku nie będę miała do zrobienia zbyt wielu komunijnych kartek . Może ,nie będzie ich aż tyle ile w ubiegłym roku ,ale i tak jest  co robić.

Kartka z tekturkową dziewczynką to ten prosty składaczek  ,gdzie przednią część zaginamy na pół .

Delikatne zygzakowe papiery są z Papierowego Potwora ,kielich wycięłam ręcznie według wzoru skrapka ,pod kwiatami i kłosem wkleiłam odrobinę gazy . Powoli się z nią oswajam ;-)





Kartki dla chłopców . Pierwsza z nich też ma formę  tego składaczka ,ale skrapkowa,wysoka ramka odwraca od tego uwagę ;-) Skrapkowy witraż ma podklejony złotym papierem krzyż i jest przyklejony na tekturce . Tekturkowy kielich embossowałam złotym pudrem ,też lekko odstaje.






Druga chłopięca kartka ze stemplem z Agaterii .




                                        Też dodałam odrobinę gazy pod skrapkowe elementy .

16 komentarzy:

  1. Wspaniałe i jak zwykle oryginalne! Dzisiaj najbardziej podoba mi się ta z gołąbkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu super kartki , bardzo pomysłowe te składaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, śliczne karteczki; tym razem moje serca skradła ta z witrażem.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki, nie będę oryginalna; ta z witrażem podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są Twoje karteczki. Pięknie wykonane,oryginalne i pomysłowe. Bardzo lubię tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie w tym roku projekty komunijne ominęły, ale za to mogę pooglądać śliczne kartki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne wszystkie! Bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz