poniedziałek, 21 maja 2018

I kolejne ....

Nie mam w tym roku weny do komunijnych kartek ,a tu kilkanaście zebrało się mi do zrobienia .
Aż tylu się nie spodziewałam i nie nastawiałam na jakieś oryginalne pomysły .
Zatem w kółko robię takie same . Nowością jest tylko złoty embossing .

Proste zwykłe  lub proste składaczki :
                               



Dwie dla Mikołaja :





i dwie dla Sebastiana :








                                            Ostrzegam ,to nie są ostatnie w tym temacie ;-)

13 komentarzy:

  1. Kartki komunijne powinny być proste. Twoje są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejsza jest ta ostatnia :) pozdraiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kartki, te dla Sebastiana mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię że masz tyle zamówień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i wcale nie takie znowu zwykłe.
    Buziaczki, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy takie zwykle i proste to bym nie powiedziala , sliczne i eleganckie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne pamiątki i nie powiedziałabym, że takie same:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo eleganckie z tym złotym embosingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie masz co sie przejmować ze sa podobne, mnie sie podobaja, zwłaszcza ta przedostatnia z kielichem po prawej stronie, cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie nigdy nie jest prosto i zwykle, ale ciekawie i z pomysłem-zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest brak weny? ;-) pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz