piątek, 16 marca 2018

Według zainteresowań

Nie sądziłam ,że tak szybko przyjdzie zrobić mi kolejną kartkę dla solenizanta w Anglii .
Taśma papierowa z napisem znów poszła w ruch ,chociaż kartka urodzinowa dla osoby dorosłej .

Wielbiciel piwa ,piłki nożnej i golfa na 60 urodziny dostanie kartkę z harmonijką czyli składaczka .





Wiem ,że ten strój dziewczyny  kolorystycznie nawiązuje do Irlandii ,ale tak mi ona pasowała tematycznie do kartki ,że postanowiłam ją umieścić .


Druga kartka urodzinowa dla prawdziwej grzybiary .


Może się kiedyś trafi jej umięśniony skrzat ,który chętnie pomoże w domowych pracach ;-)




                                                             Pozdrawiam zimowo :-)
                           Śniegu mokrego u nas napadało dzisiaj więcej niż przez całą zimę i pada dalej .

21 komentarzy:

  1. aaaahahahahhahahhahahahhaaaaaaaa..posikałam się ...ten umięśniony skrzat rozłożył mnie na łopatki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze te karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, z jajem zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialnie sie schował ten skrzacik!!! Ewo jest Mistrzynia tematycznych kartek:) no rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne niespodzianki zawarte w kartkach :) szczególnie pod grzybkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia, za każdym razem potrafisz idealnie się wstrzelić w zamiłowanie jubilata. Czaderskie kartki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, Ty mistrzyni składaczków tematycznych... chylę czoło.
    U mnie też zima na całego:(
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu podziwiam Twoje tematyczne pomysły , jesteś nie do pobicia.
    Świetne obie kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie mogę :))) - jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, niezwykle pomysłowe :) Skrzat jest mega :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Są super, bardzo zabawne!
    U nas śniegu mnóstwo napadało ale najgorszy jest wiatr - od wczoraj szaleje jakaś wichura. Mam nadzieję, że to się szybko skończy.
    Udanego tygodnia Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze kartki. Pani w irlandzkim stroju przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki jak zwykle a ten elfik dla grzybiary ...bedzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są super i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje kartki są zawsze super!!! Bardzo mi się poda to zestawienie pasji solenizanta i humor :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza świetna, ale druga jest rewelacyjna!!! z przymrużeniem oka a napis stanowi dobre podsumowanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. a Pani kusi kusi ... i Pan zza grzybków kusi :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz