środa, 14 marca 2018

Urodzinki

Dla Mareczka w zeszłym roku była kartka ze Smerfami .
W tym roku z okazji 4 urodzin na kartce miał się pojawić motyw muzyczny , ponieważ chłopczyk uczy się grać na pianinie  .Oprócz tego lubi jeździć na rowerku .
Powstała kartka składaczkowa z motywem klawiatury i rowerkiem .
I miałam dylemat czy kartka nie wyszła zbyt dziecięca ,bo to może mały geniusz  dorównujący Mozartowi czy Chopinowi .



Mareczek mieszka w Anglii ,stąd taki napis na papierowej taśmie 



Dokleiłam jeszcze trzy niebieskie szlifowane koraliki  zamiast kwiatków 


                                                             Pozdrawiam serdecznie :-)

17 komentarzy:

  1. Świetna karteczka dla umuzycznionego cyklisty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, świetnie umieściłaś klawiaturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje poczucie humoru dziś jest kiepskie, więc po klawiaturze bym nie pojechała chyba że mały ma dość ćwiczenia gam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza, bardzo pomysłowa karteczka - zajączek jest przesłodki. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za sympatyczną wizytę u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wirtuoz i cyklista. A dla niego kartka wręcz idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sie podoba! Jest kolorowa, wesoła i w dodatku z elementami związanymi z Jubilatem! Świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu dudna karteczka! na pewno ucieszy małego Jubilata!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale dobrałaś te zamiłowania,śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, kartka jest urocza. Każdy geniusz był kiedyś dzieckiem i taką karteczką były zachwycony, nawet Mozart.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest zbyt dziecięca. Mi bardzo się podoba. Świetnie skomponowalas ją:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka,akurat dla czterolatka,nawet jeżeli okaże się geniuszem,bardzo mi się podoba cała kompozycja,połączenie wszystkich elementów

    OdpowiedzUsuń
  12. Stworzyłaś bardzo fajną, radosną karteczkę dla małego solenizanta. Wszystko się świetnie dopasowało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz