niedziela, 25 lutego 2018

Kolorowo i radośnie

Dawno mnie nie było na blogu .Choróbsko mnie dopadło i nie miałam sił i chęci na wymyślanie kartek . Dłubałam powolutku świąteczne tylko . Nawet na blogi Wasze  nie zaglądałam ;-(

Ale czas się ogarnąć i zabrać do roboty ,bo luty się kończy .
A w marcu mnóstwo imienin i do świąt coraz bliżej .

Pierwsza ,po tym wymuszonym okresie nieróbstwa ,powstała kartka na urodziny małej rozrabiary .
Tak małą solenizantkę określiła moja koleżanka ,która poprosiła o zrobienie dla niej kartki .
Nie bardzo miałam pomysł jaką kartkę zrobić dla takiego aktywnego dziecka .
Kołatał się mi pomysł z piratką w roli głównej . Ale powstało zupełnie coś innego ;-)

Kartka cyferkowa z bosonogą Tildunią skaczącą przez słupek . Bose nóżki i czółko troszkę przybrudziłam , dokleiłam kolorowe kwiatki i motylki . Róż jakoś do łobuziary mi nie pasował ;-)




W środku powieliłam motyw cyferki .




Papiery z Papierowego Potwora , zielony w kropki od Agnieszki  stąd  (dziękuję :-) )

Pozdrawiam cieplutko :-)

18 komentarzy:

  1. Urocza ta łobuziara :D Cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, Ewciu, aż kipi radością.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, świetnie oddałaś charakter jubilatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł na kartkę. Wykonanie rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, radosna i zawadiacka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniala karteczka i swietnie to wykombinowalas, mysle ze trafilas w dziesiatke, i bedzie piekna pamiatka, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest , skąd Ty czerpiesz te pomysły to nie wiem :-)
    Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna kartka, Ewuniu!
    Zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka dla rozrabiary - idealna, aż się uśmiechnęłam na jej widok :-), zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna kartka! Mnie też się bardzo podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie stanęłaś na wysokości zadania! Świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna i kolorowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz