czwartek, 18 stycznia 2018

Męskich podróży ciąg dalszy

Dla mężczyzny lubiącego podróże ,ale bez wytycznych co do zwiedzanych państw i terenów .
Kartka prosta w kolorach brązu i turkusu ,z użyciem stempli o tej tematyce .
Dorzuciłam tekturkową kliszę,papierowe taśmy i metalową walizkę na sznurku .

Motylki  spełniają rolę kwiatków ,nawiązują też do podróży ;-)





Zdjęcie bez flesza wydobyło ciepło brązu w tle .



Część z pocztówką i kliszą lekko odstaje -przykleiłam te elementy na tekturkowej podkładce . Użyłam 6 rodzajów stempli . 
Stemple najczęściej wycinam ,jeśli się da po konturze ;-)

Dziękuję za Wasze cudowne komentarze pod poprzednimi postami . W nocy spadł śnieg ,ale dodatnie temperatury nie wróżą mu długiego pobytu .Pozdrawiam serdecznie !

19 komentarzy:

  1. Rewelacja, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój pomysł na męska kartkę.Kolorystyka i dodatki super. U nas śnieg jeszcze leży ale jest na plusie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Kartka bardzo podróżnicza, na pewno przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś mistrzynią męskich karteczek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, rewelacyjna karteczka. Świetnie skomponowane elementy i kolorystyka - jestem zachwycona.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wykorzystana mapa. Bardzo lubię takie kartki. Kolorystyka bardzo pasuje do tematu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia, nieważne w jakim temacie kartkę robisz. Zawsze radzisz sobie świetnie! Cudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka! Motyle kojarzyłam z kobiecymi kartkami, a tu świetnie sprawdziły się w męskim stylu, rzeczywiście podkreślają podróżniczy charakter pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna, męska karteczka! takie sprawiają mi dużą trudność.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie te podróże nam pokazujesz. Świetna kompozycja. A zdjęcie bez flesza rzeczywiście fajnie ujawnia brązy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna podróżnicza zapewne spodobała by się mojej Przyjaciółce <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna męska karteczka :) Z takimi mam zawsze największy kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka, coś w moim klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz