niedziela, 3 grudnia 2017

Do znudzenia

U mnie ciągle to samo czyli wersja kolejna świątecznego domku w owalu .

Tym razem stempelek na błękitnym papierze Galerii Papieru -Królowa śniegu .
Powstały czworaczki w błękicie - kartki typu znajdź 10 różnic ;-)
W dwóch wycięłam prawą stronę ,ale umęczyło mnie to trochę ,bo te choinkowe gałązki wymagają precyzji
i większej ilości czasu .



Od razu wykorzystałam resztki innych papierów :



I taki mini hurcik powstał 


Nie wiem jak będzie z czasem  na wyzwania ,dlatego kartki wysyłam na wyzwanie do Uli , gdzie w grudniu wybieramy jeden z wcześniejszych tematów . Wiem ,że nie jest to oryginalny temat ,bo te kartki  pokazuję już kolejny raz i tylko tło im zmieniam . W dodatku już do Uli taką z ptaszkiem robiłam . Ale mam nadzieję ,że Ula zaliczy mi to ,a ja jeśli tylko będę miała inną pasującą do wytycznych kartkę to wstawię ją do zabawy .
Zatem u mnie ponownie temat z listopada - zimowy domek 



A w piątek przyszły moje zamówione ostatnie kolekcje UHKowe i ten granat na jednej z nich wydał się mi bardzo interesujący . Pejzażyk z chatką na tle rozgwieżdżonego nieba ???

Pozdrawiam niedzielnie i obiecuję ,że kolejny post nie będzie świąteczny ;-)))

21 komentarzy:

  1. A mnie się podoba ten hurcik!!!! Zresztą ja też nie była oryginala i wybrałam tę samą grafikę co w listopadzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne precyzyjne karteczki :) jesten pod wrażeniem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki ,ilość też robi wrażenie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się ten hurcik bardzo podoba - kartki są prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałaś czadu z tymi kartkami, ilości do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, wcale nie czuję się znudzona:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne sa te karteczki i czekam Ewo na rozgwieżdżone niebo, bedzie bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ło matko! Ile tych cudownych domków powstało! Piękne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezlu hurcik pieknych karteczek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie nudzą Twoje kartki. :)

    A ja mam właśnie na odwrót, rybę wędzoną zjem zawsze, a smażone czy coś już mniej chętnie. Taki dziwny jestem. :)

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, oglądanie Twoich pięknych kartek nigdy się nie znudzi. Każdy zestaw ma swój niepowtarzalny urok. Czerwone są bardziej świąteczne. Ale i te niebieskie, delikatne są jak piękny, ośnieżony zimowy krajobraz w święta. Może tak będzie w to Boże Narodzenie? U mnie już dzisiaj tak jest. Zasypało nas a padać zaczęło po południu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się podoba Twój hurcik :) Śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany i teraz nie wiem które najładniejsze, na każdym tle wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki i jaka ilość,super 👍
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie możesz zrobić kolejne z tłem we wszystkich kolorach . Jestem tymi kartkami zauroczona , są przepiękne i niepowtarzalne. I mam marzenie dostać taką od Ciebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki, podobają mi się obie wersje kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Relacyjna kompozycja:) super są te Twoje kartki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz