sobota, 25 listopada 2017

Świąteczne kartki dla Ani

W listopadzie w zabawie u Ani projektantką jest Renia ,która wymyśliła takie wytyczne :


Dzisiaj część kartek na wyzwanie do Ani .Zaczęłam od świątecznych kartek ,bo święta coraz bliżej .
Na kartkę z konikiem na biegunach nie miałam pomysłu ,ale znalazłam motyw konika na papierze UHK .


Dwie kolejne to kartki bliźniacze wykonane według mapki ,ze znanym stemplem z kościółkiem .




Została mi jeszcze kartka z medalionem 3 D .
Zdjęcia robione nocą ,kiepskie :-( 

14 komentarzy:

  1. Ewuniu są extra , a ten stempelek jest bombowy !!! Kartka z konikiem też mi się bardzo podoba !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu prześliczne kartki. Te z kościołem bardzo delikatne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wyszły ślicznie Ewuniu. Z konikiem jest kolorowa i radosna a te z mapką bardzo klimatyczne. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne, ale z konikiem na biegunach skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne prace, konik zwycięża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo przepięknie wyszło! Bardzo poeknie prezentuje sie ten stempelek z kosciółkiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne karteczki, a jak dla mnie to ta pierwsza jest naj!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, szczególnie pierwsza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, piękne kartki, a szczególnie urzekła mnie ta z zimowym widoczkiem. ten kościółek jest taki urokliwy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki! Bardzo podoba mi się ta choinka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są piękne, zupełnie różne style!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś piękne karteczki,a ta choinka jest rewelacyjna:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz