niedziela, 5 listopada 2017

Na bogato do Inki

W październiku Inka "zażyczyła sobie " połączenia na kartce złota i srebra .
Przyznam ,że nie lubię i unikam zestawienia tych kolorów .Sama preferuję wyłącznie srebrną biżuterię . Przełamałam się jednak ,bo sama ciekawa byłam jak sobie poradzę z tym połączeniem .

Wykorzystałam złoty wytłaczany papier Heyda , stare złoto na wizytówkowym ,srebrny papier wizytówkowy 
w dwóch wzorach - posłużył mi do nastemplowania gałązki ostrokrzewu i gałązek sosnowych  ,przyklejenia dzwonka  i wycięcia śnieżynek . Stemple i dzwonek potraktowane zostały embossingiem srebrnym.



Dzwonek dynda na srebrnym sznurku przyczepionym do odstającej listwy .




Napis gotowy ,bo zaginął mi chwilowo krótszy stempel z napisem świątecznym .
Ale i on szaro-brązowy nie odstaje mam nadzieję zbytnio kolorystycznie .

Miałam zrobić jeszcze jedną ,ale stwierdziłam ,że nie wiem komu taką świecącą wysłać ,to po co mi jeszcze dodatkowa ;-D

Zostało mi jeszcze potworne wyzwanie u Hubki ;-D

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję wszystkim ,którzy oddali głos na moją poprzednią kartkę i zdobyła ona wyróżnienie :

16 komentarzy:

  1. No i super wyszło! A ja przekonałam się do tego połączenia, uważam je za bardzo świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, srebrzyście i złociście, jak miało być w wyzwaniu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię tego połączenia, ale Tobie wyszło pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszła karteczka. Taka dostojna, bogata dzięki połączeniu złota ze srebrem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś super poradziłaś sobie z tematem srebrno-złotej kartki :).

    Jest bardzo pomysłowa :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, te Twoje formy przestrzenne nie przestają mnie zadziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca, nie było to łatwe zestawienie i wyzwanie. Tym bardziej należą Ci się brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie się błyszczy! Świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daje po oczach! Super pomysł z dyndającym dzwonkiem i w ogóle swietnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu uważam że Twoja złoto srebrna kartka jest świetna i kto wie czy nie doczeka się kolejengo wyróżnienia , albo nawet wygranej. Wg mnie ma spore szanse !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka pełna blasku złota i srebra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, porodziłaś sobie wspaniale, idealne proporcje srebra i złota, do tego piękna kompozycja całości.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie sobie poradziłaś z połączeniem kolorków. Na pierwszym zdjęciu tego nie wsiadać, dopiero na kolejnych, że kartka jest przestrzenna. Super pomysł 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz