niedziela, 22 października 2017

Kobiece klimaty

Na kartce miała być umieszczona elegancka blondynka . I tylko tyle wytycznych dostałam .
A czym zapełnić resztę przestrzeni ? Ot ,problem ..... 

Zaczęłam od doboru kolorów .Po ostatnich zielonych kartkach zapragnęłam zmiany koloru . Wybrałam fiolet ,który z brązem ,różem i ecru daje się wspaniale łączyć . W tle fragment pokoju , do jego wykonania wykorzystałam leżące już od dłuższego czasu stemple . Wnętrze troszkę staroświeckie ,ale oglądam teraz ponownie podczas robienia kartek ,serial kryminalny Poirot. I jakoś te klimaty mi podpasowały ;-D
 Kwiaty też stemplowane, pomalowałam je kredkami akwarelowymi i złotymi perełkami w płynie .




Dodałam listwę ,aby uzyskać większą przestrzeń ,dzięki niej złotowłosa dama jest na pierwszym planie ,a pokój w głębi 





U nas dzisiaj ponuro i deszczowo ,zdjęcia robione z fleszem . Ta pogoda ciut popsuła mi nastrój ,szybko chwyciłam za makowe stempelki i poczyniłam dwie karteczki . 
Ale jako przerywnik wystąpią w innym czasie ;-D

Pozdrawiam serdecznie :-D

20 komentarzy:

  1. Kartka z blondynką w pokoju jest rewelacyjna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna karteczka - rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Bardzo podoba mi się zestaw kolorów i oczywiście blondynka :D. Też oglądam Poirota, bardzo lubię ten serial :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza :) Bardzo lubię Poirota :) Świetny serial przy tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ja lubię Poirota i zawsze go oglądam jak leci.
    Karteczka super, ale u Ciebie Ewuniu nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewko, i cóż ja mogę Ci tu napisać? Kartka niepowtarzalna! Piękna! Pozdrawiam ciepło i życzę dobrego, twórczego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna kartka! wszystko tak pięknie połączyłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny salonik i właścicielka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancka blondynka wspaniale prezentuje się w tej scenerii.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odjazdowa karteczka,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka bardzo kobieca i elegancka! Świetny pomysł na przestrzenny efekt kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz