niedziela, 8 stycznia 2017

Zabawa u Inki -styczeń

         Styczniowa zabawa u Inki to dość trudne dla mnie wyzwanie . Inka zażyczyła sobie prac w stylu C&S czyli "czysto i prosto " . Nie robię zbyt bogatych prac ,ale i zbyt prostych też nie robię . Jestem gdzieś pomiędzy ;-))) I chociaż zachwycają mnie takie minimalistyczne kompozycje, sama ich nie tworzę .


   Ale jak trzeba to trzeba ;-))) Pierwsza powstała kartka inspirowana mapką ,z choinką podklejoną srebrnym papierem . Z boku gwiazdki i śnieżynki .



Wydała się mi zbyt bogata ;-) Rozpoczęłam drugie podejście :



Ta wydała  się zbyt skromna .Rozpoczęłam trzecie podejście :



I na tym zakończyłam ,chociaż korci mnie ta bombka na turkusowym tle ;-)))

Kolażyk :


             Zdjęcia z fleszem lub bez . Mam nadzieję ,że widać pomysły i że szefowa zaliczy te moje wypociny  ;-)))

35 komentarzy:

  1. Do trzech razy sztuka :) wszystkie 3 wersje są do przyjęcia jako skromne ale ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie podejście idealne! do stylu! Bo dwie pozostałe też pasują, ale już ta druga to najlepiej! nawet bez choinki, taki zupełny minimalizm byłby ok - ale robiąc, robimy tak, żeby nam się to podobało, i to jest w porządku!
    Ewinko - zaliczone!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki ładne, ale mnie ujęła najbardziej trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, to nie dla Ciebie a stworzyłaś aż trzy karteczki od razu i wszystkie jakie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja , jak widać małe może tez być piękne. Kartki wg mnie wszystkie świetne ale też stawiam na trzecią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły wszystkie trzy karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, karteczki są bardzo ładne, C&S, a do tego mega eleganckie!
    Świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kartki są rzeczywiście ładne, ale jakby styl nie Twój :) mnie się zawsze podobają bardziej takie bogatsze karteczki :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie. A mnie właśnie najbardziej podoba się druga.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie wyszły Ci super:)Najbardziej podoba mi się trzecia. Na turkusowym tle też będzie na pewno ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Im mniej tym lepiej dlatego druga mi się podoba co nie znaczy, że pierwsza i trzecie nie ... wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trzy są świetne. Jeśli chodzi o mnie to ta druga zdecydowanie mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze karteczki Ewciu. Trudno wyczuć gdzie jest tak granica prostoty? Najbardziej jednak podoba mi się pierwsza karteczka.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że turkusowy byłby idealny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne karteczki, podoba mi się ta druga, prosta i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  17. drugie podejście to "kazik" w najczystszej postaci!
    choć jak to z kazikami bywa jedne są czystsze inne mniej ;-D

    ale drugie zdecydowanie mnie uwiodło!
    I co mi tu mówi, że nie potrafi!
    Jak nie , jak tak!

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się pierwsza wersja :) jest super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super i jak twórczo! Podziwiam jak się nie poddalas tylko tworzylas kolejne wersje zeby osiagnac najlepszy efekt☺

    OdpowiedzUsuń
  20. No nieźle, nieźle, imponująca produkcja :) Dwójeczka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super seria wyszła! Ten turkus brzmi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie trzy karteczki są piękne:) Mnie pierwsza najbardziej przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kartki, w bieli jak na zimowe święta przystało. Dla mnie druga praca - wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie trzy karteczki prezentują się bardzo dobrze! Czysto i prosto! O to chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nieźle! Do trzech razy sztuka, a co jedna, to lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! ięzko zrobić zdjęcia białym kartkom,niestety...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz