niedziela, 15 stycznia 2017

Maki i motyle

      Zaczęłam szykować kartki na zabawę u Ani od kartki na okazję urodzinowo-imieninowej  . Przygotowałam już sobie tło z makowym stemplem na stronie z książki ,kiedy dotarła do mnie prośba od Marzycielskiej Poczty . Prośba o wykonanie kartki dla Magdy ,która walczy z silną depresją .Oczywiście zadeklarowałam się ,że zrobię kartkę dla Magdy ,która  czeka na wsparcie jej w walce z chorobą  .
    Wykorzystałam te maki i dołożyłam pasującą do nich piękną grafikę, znalezioną na pintereście . Maki pomalowane kredkami ,farbami akwarelowymi i pomaziane błyszczącym pudrem stąd widoczne cieniowania na zdjęciach .





                  Może ktoś jeszcze chciałby wesprzeć Magdę i zrobić dla niej kartkę :-)

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i pozytywna kartka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna kartka na pewno się Magdzie bardzo spodoba masz bardzo dobre serduszko kartka dla Magdy jest na prawdę prześliczna :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Dobre myśli na pewno się przydadzą 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, cudowna kartka. Maki to zdecydowanie Twoje kwiaty.
    Buziaczki niedzielne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna karteczka, a przede wszystkim cel wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka z dużą dawką pozytywnej energii, super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna, bardzo energetyczna. Z pewnością wywoła uśmiech i pogodne myśli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu kartka śliczna i ciesze sie ze poleciałam do Magdy . Ja tez wysyłałam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo, piękne są karteczki z makami w Twoim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kartka :) Fantastyczna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna karteczka! i piękny cel:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna makowa panienka,chętnie wyśle karteczkę dla Madzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Przygotowałaś wyjątkową kartkę

    OdpowiedzUsuń
  14. Oniemiałam, takie cudo !! Pozdrawiam i podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna kartka Magda na pewno będzie z niej bardzo zadowolona bo jest na prawdę śliczna i piękna masz bardzo dobre serduszko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz