niedziela, 17 kwietnia 2016

Na roczek

Na roczek dla tej samej dziewczynki zrobiłam dwie kartki .

Kartka nr 1 w kształcie konika . Już robiłam kartkę z tym konikiem ,ale nakleiłam go wtedy na bazę .
Tym razem stoi samodzielnie i buja się jak prawdziwy ;-))) Wykorzystałam Pastel UHK i On My Owl


Obie strony konika wycięte oddzielnie połączone zostały zagiętym na 3 części grzbietem ,dodatkowo skleiłam przody łba



Druga strona konika też wyklejona ,nie dawałam już napisu 


W środku mało miejsca na życzenia ,dlatego kartka została zagięta i zawiązana na kokardkę 



Dziwny skrót perspektywiczny czyli koński przód ;-)


jeżeli zrobię jeszcze raz taką to zdecydowanie powiększę kształt konika ,bo przy tej formie typowa rozmiarówka 15x 14 cm wygląda mizernie 

Kartka nr 2 , też zwierzaczkowa ;-) I składaczkowa ,papiery  UHK ,grafika z internetu ,baloniki od Doroty od kota ( dziękuję :-)))  )






Pozdrawiam niedzielnie ,ciekawa jestem Waszych opinii :-)))

16 komentarzy:

  1. Ależ słodkie i niepowtarzalne te Twoje karteczki. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ty mnie ciągle zaskakujesz!Piękne karteczki a ten konik na biegunach -mistrzostwo:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje karteczki są takie piękne i radosne zawsze zaskakują ciekawą niepowtarzalną formą

    OdpowiedzUsuń
  4. no bomba!
    chociaż przeczytałam, że druga strona konika jest wykolejona"...
    O_0
    okulary chyba potrzebne...albo urlop :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita z tymi kształtami kartek. Konik rewelacja bardzij by mi dla chłopaka pasowała , ale czasem małe dziewczynki to tez chłopaczyce:-) Druga karteczka również świetne i w kształcie i grafice .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ty nawet na to wpadłaś,super taka przestrzenna kartka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z konikiem rewelacyjna i przepięknie wykonana, składeczek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciąż mnie zaskakujesz twoje karteczki są naprawdę świetne :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie że uwielbiasz zabawę ze zwierzaczkami, takimi tylko Twoimi :) każda forma jest nowym doświadczeniem, a wykonanie pewnie przyjemnością. Sprawiasz ogromną radość maluchom!

    OdpowiedzUsuń
  10. A moim marzeniem kiedyś było mieć takiego konika na biegunach! Jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga karteczka mnie rozczuliła na maxa <3. Jest przesłodziutka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne :) Konik jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ty masz wyobraźnię :).

    Obie kartki mnie zachwycają :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga karteczka jest przesympatyczna, a konik - super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz