niedziela, 10 stycznia 2016

Na urodziny ....

Po tych wszystkich kartkach o nietypowym kształcie zapragnęłam prostych form;-)
Padło na kartkę urodzinową dla kobiety ,kolory jasne biel z niebieskim i turkusem ,do tego trochę przedarć ,warstw i po raz pierwszy embossing na gorąco.
Jeszcze przed świętami nabyłam nagrzewnicę i biały puder ,ale w natłoku zajęć wszelakich próby odłożyłam na czas spokojniejszy ,poświąteczny .
Pierwsza próba nie do końca udana ,ale i tak postanowiłam ten embossowany stempel użyć dlatego ,że w tej kartce miał służyć jako delikatne tło wprowadzające odrobinę czerni .

Na białej bazie papiery z Magicznej Kartki ( u góry ) , na dole nie wiem jakiej firmy
 (I-kropka??? ) ,na to paski pergaminu z kwiatowym, pluszowym wzorem , koronka od Iluszki , róże na tiulu ,wykrojnikowa ażurkowa serwetka, pasek papieru GP z owym embossingiem ,pergaminowa piękna serwetka od Dorotki co ma kota i kwiatki wykrojnikowe ,listki ,atłasowa różyczka  ,tekturkowe cyferki .A zapomniałam o dwóch dużych cekinach ;-)








A po prostej kartce powstał kolejny składak , w bieli i fiolecie .Tym razem rozprawiłam się ze ścinkami papierów UHK i GP.Duży kwiatek i dwa mniejsze wycięte ręcznie 
z czerpanego papieru , do tego róże na tiulu i atłasowe.








Składak ten pod nazwą Diamond Top Card znalazłam na youtube.

I tak zostały już tylko 3 posty  do losowania :-)))

21 komentarzy:

  1. Fantastyczne kartki, piękne kolorki : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta kartka w chłodnym błękicie, jesteś mistrzynią w tworzeniu kartek w nietypowych formach

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie bardzo mi się podobają,śliczne,

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki zrobiłaś i każda wyjątkowa :).

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne! jedna i druga :) na embrossingu się wogóle nie znam, więc bym nawet nie zauważyła czy coś wyszło czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te kartki, gratuluję pomysłowości. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bajecznie piękne,a jakie ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem przekonana, że obie kobiety będą zachwycone kartkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kartki a ta druga zachwycająca:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwie kartki bogate choć każda inaczej - ciekawa nowa forma na fioletowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne obie kartki, ta druga ma bardzo fajny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kartki ale druga to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace. Obie w świetnych kolorach. Podoba mi się forma tej fioletowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne - długo przy prostocie nie wytrzymałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne obie kartki, no i jak zawsze nowa forma! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Diamond nie taki znowu prosty :)) Kartki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha! A jednak ciągnie Cię do nietypowych kartek :)) a ja gdzieś daleko z robotą... ale to kwestia czasu, pooglądam sobie, to się i zachce!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuda ! Świetna kolorystyka A druga kartka bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niebieska wyszła bardzo "morsko"
    a fioletowa elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz