poniedziałek, 4 stycznia 2016

Na urodziny

Miała być prosta kartka dla mężczyzny .I chyba taka jest. Forma prosta,elementy też , tradycyjnie pełno zębatek , zegar ,motyl UHK i dwa oliwkowe z Lemoncraft ,imitacje ćwieków,troszkę tektury falistej i sznurka  .




Kartka inspirowana mapką :






Po czym okazało się , że ów Valentin jest Valentiną i należało zrobić kobiecą kartkę ;-)
Na szybko powstała kolejna  kartka -parasolka w niebieskiej kolorystyce :




Te kartki też powstały przed świętami .A zanim dotarły do zamawiającej je osoby ,trochę zeszło  .

13 komentarzy:

  1. Obie piękne,bardzo mi się podobają,

    OdpowiedzUsuń
  2. Męska kartka jest świetna ale zauroczyła mnie ta parasolka!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie i niebanalne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Męska kartka śliczna, ale parasolka pobija wszystko rewelacja! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne - szczególnie jak zwykle uwielbiam Twoje karteczki w męskim wydaniu :) ale i ta parasolka super pomyślana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się w Twoim wykonaniu detale, kwiatki, nie kwiatki, inne takie szczegóły.

    Kształt walcowaty miały te przekąski, raczej małe, takie do ręki idealne.

    Sam pamiętam nawet zimę, co -30 było, a my poza domem na feriach. :) To dopiero coś, samochód zamarzł. Myślałem, że tam zostaniemy do wiosny.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. zmiana płci nastąpiła...!?
    i co to za nieludzki język?
    ale parasoleczka świetna, bardzo je u ciebie lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne są obie. W parasolce zachwyciły mnie delikatne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne obie, no cóż dodatkowe kartki warto mieć w zanadrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Parasolka jest zachwycająca! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale numer ;) - obie kartki bardzo efektowne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz