wtorek, 5 stycznia 2016

Koniczynka


Kartka koniczynka  już pojawiła się u mnie na blogu z okazji urodzin pewnej młodej kobiety .Przyniosła jej szczęście ,bowiem udało się jej kupić auto .Wprawdzie nie tego wymarzonego garbusa ,ale na pierwsze szlifowanie umiejętności wystarczy. Papiery Galerii i UHK .






                     Hasło od Wikuchy (dziękuję :-))) ) ,w końcu dopatrzyłam się ,że w innym miejscu ten digi stempel podpisałam , zegar wydrukowany też jako darmowy ,ale nie zapisałam od kogo :-((( Może jeszcze trafię na  stronę .
Trafiłam , już dodaję link - zegarek jest tutaj ( dziękuję :-))) )  Zdjęcie robione nocą , przed świętami :-)))
To ostatnia ubiegłoroczna praca . Czas rozpocząć nowy sezon kartkowy ;-)))

Do losowania zostało jeszcze 6 postów ,zapraszam na moje męskie candy :-)))

18 komentarzy:

  1. Śliczna kartka,pomyślałam jak ją zobaczyłam że to kartka na nowy rok.
    U nas się daje czterolistne koniczynki oprócz kominiarzy, biedronek i świnek na nowy rok właśnie i do tego jeszcze ten zegarek więc mnie zmyliło....a tu na urodzinki:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i energiczna. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. ta koniczynka też zapewne przyniesie szczęście,jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna koniczynka,na pewno przyniesie szczęście obdarowanej osobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna karteczka- lubię nietypowe kształty karteczek, a Ty jesteś w tym mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nadążam za Twoją kreatywnością.Nieustannie podziwiam wszystkie nowości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny świetny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna te karteczka w kształcie koniczynki . Jestem u Ciebie pierwszy raz , ale chyba zostanę na dłużej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ta koniczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niech przyniesie szczęście, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne to szczęście...
    też by się nowy samochód przydał...;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta karteczka, oby tylko przyniosła duuużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna! Już chyba kiedyś widziałam ten koniczynkowy motyw (może nawet u Ciebie ;p?). Super, że kartka przyniosła szczęście :). No jasne! Na pierwsze szlifowanie wystarczy coś innego, nie będzie aż tak żal przy ewentualnych ryskach ;p.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz