środa, 20 stycznia 2016

Kartkowanie na okrągło -styczeń

Dziękuję wszystkim za życzenia z okazji 500 posta, witam nowe obserwatorki
i zapowiadam wielki galimatias na moim blogu w tym roku.
Zapisałam się na dwie całoroczne zabawy związane z kartkowaniem świątecznym i nie chodzi tylko o święta Bożego Narodzenia ;-)))
Zabawa u Inki ,bo od niej zaczynam ,związana jest z grudniowymi świętami i jest kontynuacją zabawy ubiegłorocznej prowadzonej przez Rudlis i Inkę .
W styczniu Inka zaproponowała kartkę na której pojawi się wieniec świąteczny. Miałam inną koncepcję ( może do niej wrócę ) ,ale ostatecznie skorzystałam z kolorowanki
z internetu. Podmalowałam ją tuszem i akwarelami ,perlpenami ,dokleiłam choinkę
i śnieżynki . Pobieliłam ścianki embossingiem, napis UHK.





Wieniec na drzwiach jest ,zatem wytyczne spełnione .Może jeszcze zrealizuję inne wiankowe pomysły ;-)))


28 komentarzy:

  1. śliczna karteczka i ciekawy pomysł na zabawę. Przynajmniej się zdąży ze wszystkimi kartkami na czas. :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    A przy okazji zapraszam do mojej wymianki całorocznej. Jeśli lubisz dostawać niespodzianki oraz dawać, dołącz do zabawy! :)
    http://marysseprobuje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimowych karteczek będziemy miały sporo, ale trzeba tez zacząć robić wielkanocne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Ci wyszła : ) powodzenia w tworzeniu kolejnych kartek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pomysł na wieniec, karteczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) bardzo ładna. Podoba mi się co wyczarowalas z kolorowanki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna karteczka :). Przypomniałaś mi nią magię świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewinko - no ja podziwiam taki galimatias! Tak, podmalowałaś, pobieliłaś - zbudowałaś domek :)) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło jest powrócić do magii Świąt - piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna karteczka,latarnia i swiatełka na wiencu zdająsię świecić,pięknie to wszystko wygląda:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo klimatyczna i nastrojowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za oknem biało, u Ciebie piękne świąteczne klimaty - po prostu czuje się tą magię :) Super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna karteczka i już zrobiło się nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna :) Bardzo oryginalna i cudnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Latarenka świeci delikatnym światełkiem, podobnie wieniec- drzwi już przygotowane do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna, a pomysł z kolorowanką świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie zinterpretowałaś temat... Bardzo przyjemnie patrzy się na ten zimowy-karteczkowy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie ! Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam ciepło, KoliberArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz