wtorek, 20 października 2015

Na pogodne dni ....

Kartka w dwóch wersjach nie tylko kolorystycznych. Kartkę w kształcie parasolki widziałam już na kilku blogach ,zatem kolej na mnie . Skorzystałam z tego wzoru , który został powiększony i wykorzystany dwukrotnie.

Wersja  1, z kotem odbitym na papierze i podmalowanym tuszem i cienkopisem .
Papiery z kolekcji Najlepsze życzenia z Galerii Papieru. Kartka stabilnie stoi ,
lekko pod skosem .





Z boku :


Z tyłu :




Wersja 2 , delikatniejsza kolorystycznie  z parasolką przyklejoną na kwadratową kartkę :





Zawsze to coś nowego w mojej twórczości ;-)))

15 komentarzy:

  1. PIĘKNE PARASOLKI,TA RÓŻOWA NAJ,NAJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki rewelacyjne, ale druga skradła totalnie me serce.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne kartki bardzo mi się podobają :) dziękuję za udział w mojej urodzinowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rewelacyjne karteczki-obie mnie zachwyciły:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. paskudne zadowolone z siebie kocisko! ;-P
    lubię motyw parasolki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie Ci wyszły te karteczki! Parasolki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite są te parasolki. Ta przestrzenna jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne parasoli. Miałaś super pomysł :).

    A ta różowa jest bardzo podobna do mojej, bo jest biała w różowe kropki :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe pomysły, bardzo radosne i poprawiające nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze! fikuśne i bardzo rozweselające, a to potrzebne w tych dniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne, ta różowa z kwiatuszkami jest taaaka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie kartki są super, różowa jest pełna słodyczy, natomiast pierwsza taka kolorowa, miła dla oka, szczególnie, że ostatnio za oknem same szarości :P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie kartki są fantastyczne :) Pierwsza jest ze względu na kształt bardzo oryginalna, druga jest za to w uroczych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza ze względu na niebanalny kształt jest rewelacyjna, druga propozycja zachwyca lekkością, jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz