poniedziałek, 1 czerwca 2015

Z pewnością kobieca !

Kartka prosta , kobieca z wykorzystaniem papierów GP Moja najmilsza ( okładka ) , kwiatków, które dostałam w  ramach wygranego candy od Moni oraz gotowych skrapków od Aisab i skrapkowych listków , tekturkowych zawijasków  . Jest też odrobina kremowej koronki i motyl z UHK.

Zdjęcie robione wieczorem przy sztucznym świetle bez lampy błyskowej :


A to z rana , też bez lampy błyskowej :






A taki prezent dostałam na Dzień Dziecka od Alicji . Wygrałam piękną filcową torbę w jej candy i dzisiaj dotarła przesyłka . 
Alu , dziękuję raz jeszcze , na żywo jest jeszcze piękniejsza :-)))

zdjęcie moje  , filcowa torba wykonana przez Alicję :



Pozdrawiam serdecznie  :-)))

14 komentarzy:

  1. śliczna torebka, karteczka też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka,taka kobieca

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna :) Uwielbiam zieleń i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda zachwycająco! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka:-)a prezentu zazdroszczę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo proszę, Twoja kartka jest przepiękna a kwiaty cudnej urody

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki ślicznie kwiatowe! gratuluję wygranej, śliczna torba !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłaś śliczną kartkę i jak pamiętasz co masz skąd :).

    Gratuluję super wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka jest śliczna i bardzo kobieca. Gratuluję Ci Ewciu wygranej - torba wygląda fantastycznie. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna kompozycja a torba urocza

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka :) gratuluję wygranej torby :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz