sobota, 14 marca 2015

Czy stęsknił się ktoś ?

Za moimi pudełkowymi kartkami . Jakoś zaniedbałam ostatnio taką formę kartek , z braku okazji . Tym razem trafiła się szczególna  50 urodziny osoby bardzo aktywnej fizycznie , lubiącej "dłubanie" w ziemi  i pyszne drinki :-) Wykorzystałam papiery GP Moja najmilsza , tekturkowego jeźdźca,grafikę z internetu i konewkę ,którą odrysowałam od wykrojnikowego skrapka.




Za trenerką aerobiku jest narciarz , owalny skrapek miał imitować chmurę śniegu sypiącego się spod nart ;-)))





        Dziękuję za wszystkie komentarze zostawione pod poprzednimi postami i pozdrawiam serdecznie :-)))


9 komentarzy:

  1. Wow! piękne pudełeczko- kartka. Świetnie to wykombinowałaś . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie połączyłaś wszystkie zainteresowania, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te pudełka :) Faktycznie trochę tęskniłam :) Podoba mi się sposób w jaki połączyłaś tyle zainteresowań jubilatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne
    konewka mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się dzieje na tej kaetce,śliczności:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam twoje pudełeczka ;) Ja się jeszcze nie zdobiłam na zrobienie takiej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny pomysł!! Świetnie wyszło!Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Cię dziś na wyniki losowania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz