piątek, 23 stycznia 2015

Z okienkiem

Forma kartki  podobna do kartki namiotowej , trochę inaczej wkleja się zagiętą listwę u dołu. Możecie kurs na nią obejrzeć tu. Zrobiłam od razu w dwóch wersjach kolorystycznych do wyboru.
Wersja turkusowa z ptaszkiem w klatce z papierów Lemoncraft i Wielkiego błękitu GP . Klatka zawieszona na kulkowym łańcuszku od jakiejś metki .








Wersja druga to znów Panna Oliwia , tym razem w okienku motyl tekturkowy od Iluszki . Wokół okienka kwiaty gotowe i z dziurkacza .






Dziękuję za Wasze liczne odwiedziny i pozostawione komentarze . Jeden nie wiem jakim cudem udało się mi skasować mimo ,że nie kliknęłam tam gdzie nie powinnam  :-( 
Czyli złośliwość rzeczy martwych tzn komputera :-)))







17 komentarzy:

  1. Prześliczne obie,i z ptaszkiem i z motylkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. obie urocze, a kwiatuszki Twoje bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki ja także ma te papierki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodziwe! Świetne rozwiązanie - okienko a w nim zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są prześliczne! chociaż każda inna.Dziękuję za udział w mojej zabawie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mistrzynią w tworzeniu ciekawych form karteczkowych. Obie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w zasadzie zazdroszczę ci że potrafisz takie piękne kartki tworzyć,super są

    OdpowiedzUsuń
  8. podobaja mi sie te papierki, muszę się w koncu do nich dorwać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze karteczki! Pięknie wyglądają te okienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie śliczne, ale ja kocham niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny motylek! ślicznie go użyłąs do karteczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakaś nie ogarnięta jestem,znów pokasowałam komentarze. Nie wiem kto pytał jakie są wymiary moich kartek 15 cmx 14,8 cm . Zaginam kartkę A4 na pół i na szerokość odmierzam 15 cm. Takie wymiary wykorzystuję zazwyczaj przy wszystkich moich kartkach , jedynie świąteczne są 10,5 cm x15 cm.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! a z ptaszkiem naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz