niedziela, 18 stycznia 2015

Lift

Lubię lifty , bo jest to okazja legalnego skopiowania cudzego pomysłu ;-))) Oczywiście , to żart, bo nigdy nie robię idealnej kopii . Nawet nie wiem, czy bym umiała tak podrobić cudzą pracę i nie chcę tego  sprawdzać. W styczniu w PR SZOK liftujemy " smaczną" kartkę Klaudii Kszp.



Nie mogłam się zdecydować na jedną wersję kolorystyczną , bo zaszalałam ostatnio 
z zakupami i nabyłam trochę nowości  papierniczych .
 Charakterystyczną cechą pięknych  kartek Klaudii jest wielowarstwowość , przestrzenność elementów i sznureczki . 

Moje wersje :

Wersja pierwsza z kolekcji Wielki Błękit GP , z niebieskim srebrzonym, gniecionym papierem , wykrojnikową serwetką , dziurkaczową falbanką z pergaminu ( ten dziurkacz to też nabytek nowy ), kwiaty z papieru czerpanego wykonałam sama. Elementem przyciągającym wzrok jest piękna grafika z ptaszkami ,którą dostałam od Aisab ( Basiu dziękuję raz jeszcze :-))) ) Są sznureczki ,perełki i niebieskie koraliki.






Wersja 2 to spotkanie z Panną Oliwią ;-)))Wykrojnikowe elementy , serwetka, pomponowa koronka , kwiatki duże wypełnione różyczkami od Wandy , reszta kwiatów to gotowce , motyl ażurowy od Mar_ki , sznurek od Doroty co ma kota :-))) Dziękuję Dziewczyny :-)))







Pozdrawiam niedzielnie , ale nie leniwie, bo produkuję kolejne kartki. 



13 komentarzy:

  1. Piękne lifty,cudne kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wersje przepiękne - pierwsza delikatnie zimowa, a druga klimatyczna i sielska :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie karteczki, jak szalec z liftami to szalec, zwłaszcza jeśli tak wspaniale idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie bardzo urocze karteczki:)
    Ja lubię Twoje karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lifty :) Bardzo podoba mi się grafika na tej pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne interpretacje! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wizytę i miły komentarz. Twoje kartki są piękne :))). Pozdrawiam :))).

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie Piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz