czwartek, 30 października 2014

Kolejne próby


W tym roku nie mam zacięcia do kartek świątecznych, co niestety widać :-(  Powstaną głównie stemplowo-skrapkowe , chyba że coś mi wpadnie do głowy :-0

Te kartki też poleciały do Anglii , stąd napis w odpowiednim języku :-)))

     Stemplowana chatka podmalowana kredkami akwarelowymi i klejem brokatowym. Dokleiłam trochę choinek i Mikołaja oraz śnieżynki .


Moje stare pejzażyki :



Ta całkowicie z gotowców :-)))


A tu wariacje stemplowe :







A tu muszę jeszcze dodać napis :-)



I dzięki prostocie wzorów może uda się mi do świąt zrobić około setki kartek :-)))





13 komentarzy:

  1. Jak to się nazywa brak zacięcia to ja wysiadam:)
    To jest tak mistrzowskie wykonanie ze teraz to już grzeszysz:)

    One są cudowne i piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :-))) Ale mam fanów pejzażykowych kartek i takie stemplowo-skrapkowe chyba ich nie zachwycą :-(

      Usuń
  2. Super są! Wszystkie!
    A na poprawę humoru zapraszam na mojego bloga po nagrodę :) http://scrapina-handmade.blogspot.co.uk/2014/10/w-podziekowaniu-za.html

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie, grzeszysz skromnością!
    skoro to tutaj nazywasz brakiem zacięcia ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie masz zacięcia?a tyle pięknych kartek świątecznych już zrobiłaś,podziwiam je i twoją pomysłowość.lubię do ciebie zaglądać bo masz wspaniałe pomysły i piękne prace tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych kartek powstało jak na brak zacięcia :) Pejzażyki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki są piękne, takie oryginalne i niepowtarzalne, co czyni je wyjątkowymi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak tak wygląda brak zacięcia to nie wiem co napisać :) fantastyczne kartki

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kartki. też chcę takiego braku zacięcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne, szczególnie te z pokolorowanymi stemplami. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz