niedziela, 7 września 2014

Wyniki !!!

           Z małym poślizgiem ogłaszam wyniki mojej zabawy . Komentarzy zgłaszających się do zabawy osób było 30. Dziękuję wszystkim,którzy wzięli udział w mojej zabawie nie wiedząc wcale na co się piszą :-)))  Moje zabawy kręcą się wokół tagów , które wykonałam bawiąc się w tagowanie w 2013 i teraz w 2014 roku .
Tym razem nazwa  candy nawiązywała do tego taga :







Ptaki jak wiadomo w większości latają , ale nie chciałam się tylko do nich ograniczać. Dlatego wykorzystałam jeszcze inne latające obiekty jak :
owady 



maszyny latające :




czas także leci :




mgiełka  jeśli pryśniemy z pojemniczka :


skrzydła też pomagają w lataniu 


Cały zestaw :


Zostanie wysłany do :


                           Przy moich zabawach wybieram często osobę , która jest aktywnym obserwatorem i  komentatorem . Tym razem wybrałam Aisab , która dostanie słodki drobiażdżek jako podziękowanie ode mnie za obecność na moim blogu. Dziewczyny poproszę o adresy : ewinka2@gmail.com 




14 komentarzy:

  1. super tag...i jakie cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłą zabawę a szczęściarom serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, Dorota szczęściara ;) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotce serdecznie gratuluje i sama bardzo dziękuję:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje , z tym lataniem to nieżle się rozpędziłaś , super pomysłowa z Ciebie osóbka

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny tag, gratulacje dla doroty. Dzięki za zabawę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę!
    No takich cudeniek się nie spodziewałam.
    Siedze właśnie w Górach Sowich, tuż pod Wielką Sową...a tu patrzę do Ciebie i pojawia mi się sowiszcze...cóż za koincydencja...:-)
    Mam tylko chwilowy zasięg do netu, ale gdyby nie Max , który gratulowal mi wygranej pewnie zajrzałabym mocno po urlopie.

    Piękna latająca niespodzianka! Genialny pomysł.

    Dziewczyny, dziekuję za gratulacje, następnym razem wam się uda! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz