środa, 9 lipca 2014

Gratulacyjne

Takie proste karteczki powstały z okazji zakończenia studiów i zdanej matury .


Dla dziennikarza . Wzorowałam się na starej mapce , ale dodałam co nieco od siebie . Wykorzystałam papiery UHK, Studio 75, GP, Magicznej Kartki , ze sklepu scrap.com.pl , granatową tekturę falistą i papier gnieciony niebiesko-srebrny. Grafika ściągnięta z internetu ( dziękuję :-)  ) , tekturki z Wycinanki

I skromna , na "już" robiona kartka dla maturzystki . Sowa tekturkowa z Craftfunu została potuszowana i podmalowana metalicznym miedzianym perlpenem .



7 komentarzy:

  1. świetne karteczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki - grafika na pierwszej urocza, sówka przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to samo napisze sówka mi się podoba jest przeurocza <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! A sówka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grafika na pierwszej mnie rozbawiła - :):):):) Bardzo ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz